materac - jaki wybrać ?

Moderator: Paulina

materac - jaki wybrać ?

Postautor: Danka » 25 wrz 2012 20:30

Witajcie
Od pewnego czasu noszę się z zakupem solidnego materaca na łóżko. Uważam, że wygodne spanie jest podstawą, gdy ktoś pracuje cały dzień i może wypocząć tylko podczas snu. Ramę łóżka wybierałam wybrednie. Teraz pora na odpowiedni materac. Nie znam się na tych produktach, więc może ktoś coś podpowie? Czym się sugerować przy ew. zakupie?
Znalazłam ofertę w Max-Flizie, że dają 2 materace Sultan Max w niższej cenie. Myślicie, że warto? Jeśli miałoby to wyjść na moją korzyść, to wolę kupić dwa materace niż jeden. A co mi tam :) Zawsze może się przydać, a szczególnie, gdy ktoś planuje powiększenie rodziny ;)

http://www.max-fliz.com.pl/pl/promocje/ ... -materasso
Danka
 
Posty: 80
Rejestracja: 24 paź 2010 20:08

Re: materac - jaki wybrać ?

Postautor: carol32 » 02 paź 2012 14:39

Zależy ile chcesz wydać, ja osobiście jestem wielkim fanem materacy termoelastycznych. Są dość drogie ale wyjątkowo wygodne, dopasowuje się do ciała. Sprzyja relaksowi, rozluźnieniu mięśni. Materace z pianki termoelastycznej reagują na temperaturę ciała. Najtaniej znajdziesz na comfortbe, 1 osobowy kosztował ok 800zł
carol32
 
Posty: 3
Rejestracja: 30 wrz 2012 22:13

Re: materac - jaki wybrać ?

Postautor: marlenak » 30 sty 2013 09:45

Materac dla to jest ogromnie ważną rzeczą, gdyż to od niego zależy jak będę funkcjonować podczas dnia. Lepiej dopłacić do lepszego i się wysypiać, ot taka moja rada :)
Dodatki do domu w [url=http://www.goodies.pl/]goodies[\url] i wnętrze staje się piękne.
marlenak
 
Posty: 2
Rejestracja: 29 sty 2013 10:56

Re: materac - jaki wybrać ?

Postautor: szalon » 02 paź 2013 18:56

Do sypialni polecam meble stąd: http://www.urokdrewna.pl/ . Łóżko z litego drewna bukowego, w dowolnym zabarwieniu można dostać już od 500zł. Materac do tego około 1000zł, bardzo dobry kieszonkowy.
Awatar użytkownika
szalon
 
Posty: 44
Rejestracja: 30 paź 2011 12:41