Szukam projektanta wnętrz z Łodzi

Jak znaleźć dobrą firmę projektową? Opinie o pracowniach architektonicznych.

Moderator: Paulina

Szukam projektanta wnętrz z Łodzi

Postautor: ryszard » 06 sie 2009 18:54

Witam!

Szukam odpowiedzialnego architekta do aranżacji wnętrz w Łodzi. Kogo warto wybrać a kogo unikać?
Ktoś w forumowiczów ma już jakieś doświadczenia :)
ryszard

Re: Szukam projektanta wnętrz z Łodzi

Postautor: robas » 07 sie 2009 06:27

Polecam firmę TAMIZO(www.tamizo.pl ). To chyba najbardziej zaawansowana pracownia w łodzi - jak szukasz super projektu - napewno dadzą radę.
robas

Postautor: machta » 08 sie 2009 00:27

Witam

Jestem studentka V roku architektury wnętrz, chętnie zaprojektuje wnętrze. Posiadam doświadczenie w projektowaniu wnętrz zdobyte w firmach architektonicznych.
Zapraszam do współpracy.
Kontakt: archmt@wp.pl
machta

Postautor: robas » 08 sie 2009 07:36

Mała jest szansa, żeby jeden człowiek mógł wykonać dobry porjekt wnętrz.

Sam projekt może i tak - ale rysunki wykonawcze(elektryka,hydraulika ect ) muszą wykonywać wyspecjalizowni architekci. To samo dotyczy mebli na zamówienie - projekt ogólny może wykonać architekt - ale żeby dało się go wykonać musi go dobracować projaktant mebli (ew. technolog).

Często projekty wnętrz ( mebli ) są po prostu niewykonalne, choć np. bardzo ładnie wyglądają na wizualizacjach :). Dlatego polecam pracownie z zapleczem ,,ludzkim".

Pozdr.
robas

Postautor: hoxter » 13 sie 2009 09:00

Witam,
prowadzę pracownię projektową i zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą na stronie http://www.em-design.com.pl
Współpracujemy ze sprawdzoną, doświadczoną i profesjonalną firmą budowlaną, która w razie potrzeby zajmie się wykonaniem projektu.
Zachęcam do współpracy
Pozdrawiam
hoxter

Postautor: gabi » 31 gru 2009 00:49

Witam ,