SZUKAM POMOCY NA TEMAT KSZTAŁCENIA:)

Jak znaleźć dobrą firmę projektową? Opinie o pracowniach architektonicznych.

Moderator: Paulina

SZUKAM POMOCY NA TEMAT KSZTAŁCENIA:)

Postautor: lilahouse78 » 22 lut 2011 00:20

Witam serdecznie.Mam pytanie o szkoły dostępne w Polsce,które kształcą projektantów wnętrz:)Jestem bardzo zainteresowana tym tematem:)
Czy może lepiej jakieś kursy skończyć w tym kierunku??Jeśli możecie to pomóżcie;)
A może znacie jakieś dobre szkoły w Irlandii,bo tam też mogłabym podjąć naukę.
Ogólnie to jestem bardzo początkująca w tej dziedzinie,jednak od czegoś trzeba zacząć:)
Chciałabym dowiedzieć się od fachowców - może znajdą się tacy mili,którzy pomogą:)
Interesują mnie również książki i gazety,które warto przeczytać.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc:)
Pozdrawiam WAS ciepło,lilahouse.
lilahouse78
 
Posty: 1
Rejestracja: 22 lut 2011 00:13

Re: SZUKAM POMOCY NA TEMAT KSZTAŁCENIA:)

Postautor: Paulina » 02 paź 2012 03:01

Witaj :)
Obecnie w każdym większym mieście znajdziesz szkoły, które mają w swojej ofercie kierunek projektowania wnętrz. ASP, Politechniki, uczelnie prywatne. Poczytaj, odwiedź targi edukacyjne. Jeśli chcesz zajmować się tym na poważnie, to kursy raczej odpadają. Wszelkie warsztaty, kursy mają sens tylko wtedy kiedy kiedy masz już wiedzę na temat projektowania i chcesz ją poszerzyć o nowe techniki i umiejętności. Odradzam kursy obiecujące nauczyć wszystkiego w miesiąc.
Awatar użytkownika
Paulina
 
Posty: 163
Rejestracja: 12 mar 2011 22:41

Re: SZUKAM POMOCY NA TEMAT KSZTAŁCENIA:)

Postautor: portfolio.wnetrza » 21 lis 2012 10:56